“Renderdamine on parim viis mudelile suurepärase visualiseerimise andmiseks.”
ARCHLine.XP 2023 uus renderdusmoodul pakub lihtsat ja kiiret lahendust fotorealistlike renderduste loomiseks. See töötati välja arhitektuuri- ja sisekujundusprojektide vajaduste rahuldamiseks.
Täiustatud varjuefektid, nagu ümbritsev oklusioon, varjud ja läbipaistvus, toovad stseenides esile ka peened detailid.
Seadete osas võimaldavad tasemed “Low (Q1), Medium (Q2) ja Custom (Qx)” luua teadlikult parima kvaliteediga pildi mõne sammuga.
Renderduse seadistamine on lihtne. Renderdamine on kiire. Sa õpid seda päevaga.
Edasijõudnud kasutajad või algajad, igaüks saab seda kasutada vastavalt oma harjumustele, tehnilistele teadmistele või eelistustele.
Nüüdisaegsed visualiseerimisfunktsioonid:
Tarkvarapõhine kiirjälgimise mootor
Renderdamine sisaldab tee jälgijat, mis on võimeline interaktiivselt renderdama fotorealistlikku globaalset valgustust füüsikaliste materjalidega.
Peatage renderdusprotsess igal ajal:
Saate renderdusprotsessi peatada, kui olete tulemusega rahul. Denoiseri moodul summutab kogu stseeni enne renderdamise lõpetamist.
Renderdusseaded
Vaikeseaded:
Reaalajas renderduse eelvaade: renderdaja jälgib projekti muudatusi ja pilt genereeritakse automaatselt.
Q1 – Kiire esialgne pilt: seda sätet on soovitatav kasutada renderdusprotsessi alguses, madala eraldusvõimega (nt 800*600 pikslit) loob see kiiresti töökvaliteediga pildi.
Q2 – selgem ja parema kvaliteediga pilt: renderdusprotsessi järgmine etapp, lõppkujutisele lähenevate stseenide seadistamine keskmise eraldusvõimega (nt 1280*720 pikslit).
Qx – Kohandatud seadistused: seadistust saab kohandada vastavalt kasutaja vajadustele, väärtusi saab määrata individuaalselt lähtuvalt valgusallikate arvust ja mudeli keerukusest. Oma põhiseadega (Pixel 10, Renderpass 30) sobib see lõpliku pildi loomiseks FullHD või kõrgema resolutsiooniga (1920*1080 pikslit).
Näidised piksli kohta:
Väljundkujutise piksli kohta arvutatud kiirjälgimise näidiste arv.
Reguleerib antialiasingut, mis silub objektide ja varjude servadel nähtavad “kroonid”.
Pikslinäidiste arvu suurendamine toob kaasa puhtama ja kvaliteetsema pildi
Ettepanek:
Kõrgem väärtus (> =10): kasulik keeruka valgustuse ja peente tekstuuridega viimaste stseenide jaoks.
Madalam väärtus (< 5): kasulik eelvaate või kiirstseenide jaoks
Renderduspääsude arv:
Renderdusmootor kasutab progressiivset renderdusmeetodit, mis täiustab genereeritud pilti iga renderduskäigu ajal veelgi.
Renderduskäigu arvu suurendamine pikendab renderdamiseks kuluvat aega, kuid suurendab ka pildi kvaliteeti iga üksiku käigu kohta.
Nõutav läbimiste arv sõltub suuresti renderdatava stseeni tüübist
Ettepanek:
Kõrgemad diskreetimisseaded ( > 10): kasulik keerulise valgustusega stseenide puhul. Soovitatav väärtus on 30 lõppversiooni jaoks mõeldud stseenide puhul.
Madalamad diskreetimisseaded (< 10): kasulik stseenide jaoks, mis nõuavad üksikasjalikku geomeetriat, peeneid tekstuure, ilma keeruka valgustuseta. Kasulik eelvaate või kiirstseenide jaoks.
Denoiser
Moodul summutab kogu stseeni enne renderdamise lõpetamist.
Teravamad detailid:
Vähendage müra ja saage oma renderduspildis teravamad detailid. See eemaldab pildi müra, taastades ja täiustades detaile.
Peatage protsess igal ajal:
Saate renderdusprotsessi peatada, kui olete tulemusega rahul. Denoiseri moodul summutab kogu stseeni enne renderdamise lõpetamist.
Erinevate renderdusseadete näited:
Renderdage pilt ainult loomuliku (välis) valgustusega:
Q1 renderduskvaliteet:
Looduslik (välis) ja tehisvalgus (sise) on stseenis võrdselt rõhutatud, mistõttu pindade valgustus ei ole nii tugev kui muudes seadetes.
Q2 renderduskvaliteet:
Looduslikud (välis)valgustid on vähem domineerivad, samas kui kunstlikud (sise)valgustid on rohkem rõhutatud ja valgustavad pindu paremini.
Qx render quality (Samplest per pixel: 5, Renderpass count: 5):
Natural (outdoor) lights also feature prominently in the scene, while artificial (indoor) lights also illuminate surfaces more elaborately.
Qx renderduskvaliteet (proovid piksli kohta: 25, renderduspääsu arv: 5):
Looduslikud (välis)valgustid on vähem domineerivad kui kunstlikud (sise)valgustid. Valgused on realistlikumad, stseen on eelmise seadistusega võrreldes heledam.
Qx render quality (Samplest per pixel: 50, Renderpass count: 5):
The natural (outdoor) lights are more characterful and sharper, while the artificial (indoor) ones give the most lifelike result compared to the previous settings.
Qx render quality (Samplest per pixel: 5, Renderpass count: 25):
The natural (outdoor) lights dominate the rendering, while the artificial (indoor) lights are elaborate and realistic.
Qx render quality (Samplest per pixel: 5, Renderpass count: 50):
The natural (outdoor) lights are less dominant, while the artificial (indoor) lights are more elaborate than in the previous setting, and the scene is brighter.